Segmen Follow Saya Follow Awak,Like Saya Like Awak! By Natasha & Nabila

Assalamualaikum..

jom tambah follower.. 
dari blog yang comel sangat ni..
meriah sangat blog dia.. 
sape nak join?? klik je banner ni k.. hehe..


----------------------------------------copy paste dr blog penganjur---------------------------------------

Segmen ni 2 in1 !!! Korang boleh tambah followers di blog dan tambah like di fan page korang yang kat facebook tu~~~ Join jangan tak join ^^-

How to join?

1. Follow blog kami dan like fanpage kami *wajib(hahaha)
Facebook fan page  <---klik sini ^^
2. Buat satu entri bertajukkan "Segmen Follow Saya Follow Awak,Like Saya Like Awak! By Natasha & Nabila".
3. Letak banner kat atas tu dan backlink kan ke blog kami.
4. Letak link fan page korang di entri. *kalau tak ada tak apa
5. Letak link entri korang di ENTRI INI supaya kitorang boleh like fan page korang yang comel tu ^^
6. Segmen ni kami tak pasti tamat bila? Hahaha :D


meh like fanpage saya..

0 chit chat:


up