Merisik Bakal Adik Ipar Online

Assalamualaikum wbt
Hye korang semua..
Rasanya masih belum terlewat untuk saya mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN

Seronok tak raya tahun ni??hehe..

okay, lets go to the topic!
^,^
Merisik Bakal Adik Ipar Online.. haha.. korang pernah buat tak??
atau korang pernah kene??

Memandangkan teknologi internet semakin lam semakin canggih, segala urusan boleh dijalankan menerusi internet=) mudah kan?? Saya dan emak cuba merisik-risik bakal adik ipar menerusi facebook beliau..
Mak: wah wah, banyak betul gambar diorang ni kat fb rupenya.
Saya: Cantik jugak kan dia mak=)
Mak: A'ah, pakai tudung ok lah.. jangan x pakai.. 
Saya: Mak, dia orang .... lah
Mak: oOO, ni Mak ayah dia..
Saya n Mak menggodek seluruh fb dia.. kira stalker lah kami harini.. haha..

Korang, kalau ade fb tu, letak gambar molek2 ye..
kalau letak gambar gedik ke, seksi ke,
secara tak langsung akan di reject=) haha
so, behave yourself in social networking!!=)

Anda sedang diperhatikan..
jeng jeng jeng..
ok lah..

Selamat mencuba!

0 chit chat:


up