Prince William and Kate Middleton come to Malaysia!!=)

Assalamualaikum..=)

semalam, saya ada share status kat facebook, status yang berbunyi:

"Prince William & Kate Middleton were just in Singapore yesterday!
TOMORROW (14 Sept 2012) : They will be in KLCC and everyone is welcomed to go visit the cultural fair & get the opportunity of having a glimpse of Their Royal Highnesses! :) 
Got plans for tomorrow? :D ~ via Groupon Malaysia
i've got too much work and 'death' line.. :("

serius, memang banyak tugasan yang perlu dihantar harini...
asyik dok teringat-ingat sampai masuk dalam mimpi.. 
saya berjalan bersama Kate + Prince Willam=)

Pagi ni, ada kawan share gambar-gambar mereka..
u olls nak tengok?? 

Kate sangat cantik... Encik Suami, saya nak baju macam ni please=) wahaha... 
owh my god.. dalam mimpi je lah kan boleh pakai baju macam ni..
asalkan aku bahagia.. =)

santunnya.. segalanya A+ =)


kate sedang memerhati suaminya sign guessbook=)

cenderahati yang diberikan kepada Prince William =)


Cenderahati yang diberikan kepada Kate=) macam barang hantaran=) 

Jom tengok video Prince William dan Kate di Malaysia=)


Sumber: DailyMail

ada lagi gambar tau..
sumber: blog Dr Halina=) 
saya suka baca entry dalam blog dr halina.. all about her life=)
hehe.. 

okay, semua gambar ni sewaktu Prince and Princess menghadiri dinner di Istana malam tadi..
harini mereka melawat KLCC!!
nak pegi ke tak??

^,^

0 chit chat:


up