Interview...

Assalamualaikum..

Now dah 11:39pm.. huarghh..
ngantok dah..
Tapi.. baru je siap mendesign kad kahwin customer..
puas rasanya bila kita dapat buat apa yang kita minat.. kan??
Nak tengok??
Saya design ikut citarasa customer..
dia bagi saya contoh design yang dia nak..
lepas tu, bila saya dah buat,
customer akan komen sampai puas hati.. 
yang lain semua dah siap.. malam ni saya cuma edit part pelan belah lelaki je..

hehe.. okay.. tutup cerita mendesign kad kahwin ni..

Now, Straits to the Topic!! haha..
Interview.. oh, interview..
Esok, saya ada interview..
masih dalam bidang yang sama..
Cuma pihak yang berlainan..
Swasta --> government..

hurm.. its just interview dear!
tak sure boleh dapat ke tak..
normally, nak masuk government ni payah sikit..
kene ade kabel lah.. wiyerless lah..
tapi xpe, aku hanya mencuba!!..
Hoyeah!!
Sila kuatkan semangat..
Chaiyokk

.... 
Now, kene study  a little bit about the organization..
ape y aku study?? nak tau??
just study apa yang ada dalam website dia..
dan sikit2 about my profession..

ni 1st time dapat interview kat Majlis selepas berkoyan2 cubaan yang dihantar..
harap sangat ada rezeki di sini..
Amin..
^.^

doakan saya berjaya!!
thanks korang semua 





0 chit chat:


up