Alahaaaiiiii Amar Muazzam :)

Assalamualaikum

alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah
subhanallah.. subhanallah.. subhanallah
allahuakbar.. allahuakbar.. allahuakbar..
(zikir boleh menambahkan pahala dibulan puasa)

Alhamdulillah.. dah 47 hari Amar Muazzam bin Hafiszee melihat dunia..
Semoga Amar Muazzam menjadi anak yag soleh, baik hati, rajin, bijak bestari, handsome, sihat walaafiat, penyayang, hormat menghormati.. pendek kata, yang baik-baik jee.. :) 
Yang penting, sentiasa berada dalam perlindungan dan rahmat Allah swt...
Ameen Ya Rabb.. 

jom tengok koleksi gambar Amar Muazzam
 seluar pendek pujaan hati.. haha

 "cekuken" kata orang jawa..
bahasa melayuya ialah sedu.. 
kesian sangat bila tengok baby sedu.. sakit dada dia..
salah satu cara dan petua orang dulu-dulu, letak kertas, benang kat dahi dia..
aku pon tak tau ape logiknya dalam sains..
tapi, kadang-kadang tu memang menjadi..
boleh hilangla bunyi sedu tu..
orang kata, kalau sedu, maksudnya nak membesar..
hihi.. 

lenanyaaaa dia tidur atas pangkuan..
ade rasa macam  nak lempag tak??
hihi

 senyum dalam gelap..
kadang-kadang, dia senyum bukak mulut luas sangat sampai nampak lidah dan anak tekak.. haha
tapi tak de suara.. korang boleh bayangkan tak??
comel giler..
aku memang tunggu je saat-saat tu..
hilang stress dan penat..

dah panjang dah dia ni..
pakai baju kakak dia.. hehe..
dulu, kakak dia, umur 3-4 bulan baru pakai baju ni..


 yawning.... huarghhhh..
baru bangun tido pon masih menguap lagi ke??? haha
ade rasa nak gigit tak??

bambam kan saya? hihi


tegok tu..
lemak-lemak bawah dagu sedang membiak..
aiyakkk.. hihi..
berkat exclusive breastfeeding.. Alhamdulillah..
peluang fully BF ni aku dapat masa Amar Muazzam dilahirkan..
waktu Ainul Mardhiah dulu, umur 3 hari dah campur dengan susu lembu..
atas sebab-sebab tertentu.. 
Rasa sangat terkilan..

membesar dengan sihat walafiat ye anak-anak ibu.. ngee..

sayang Amar

Wassalam

2 chit chat:

Nurfaezah Abdullah said...

eyy gebunyee geram tgk hehe

umizue said...

hehe... berkat susu ibu.. :)
lebih gebu dan sihat
insyaAllah


up