Pergi Sekolah

Assalamualaikum

Sewaktu aku berpantang,
aku duduk dengan mak di kampung..
Kebetulan pula, mak aku ni cikgu tadika..
So, peluang yang ada perlu digunakan sepenuhnya.. hihi..
Nak bagi dia belajar berkawan..

Ainul pi sekolah.. 
tapi, pukul 10 baru pegi..
dia pi sendiri je.. jalan kaki..
aku tengok dari beranda rumah mak..
pastikan dia tak keluar pagar je..

biasanya, aku bagi dia pegi sekolah lepas pukul 10..
supaya Ainul tak ganggu perhatian murid-murid untuk belajar..
cuma hari jumaat aku bagi dia pegi awal..
sebab, hari jumaat ada senaman pagi dan hafalan..

jom tengok gambar dia..
sliper pink kesayangan dia tuuu..

 nyanyi-nyanyi nak pegi sekolah

 jalan kaki menuju ke sekolah.. comel kan?? haha

ape la yang die tengok tu.. hihi..

nak tengok video tak??
video
dari rumah menuju ke sekolah.. hehe..

Ainul, belajar pandai-pandai ye...

nanti, kalau ada masa, aku update sekolah Ainul untuk hari Jumaat...
hehe

Sekian

3 chit chat:

fiza nurani said...

View die kurang laaa. huhuhu
rindu gile ainul....
@@@@@@@@@@@@

fiza nurani said...

View die kurang laaa. huhuhu
rindu gile ainul....
@@@@@@@@@@@@

umizue said...

taula hpon tak canggih


up