Wall makeover by Na with Nadia!!!!

Assalamualaikum..

Sedang aku berdating dengan encik google mencari-cari idea untuk diconteng-conteng kat dinding rumah, tetibe terjumpalah blog cik puan Nadia yang cute niii..
blog beliau full of happiness!! i like.. 
banyak tips makeover rumah.. blog beliau siap dapat title
Offical Blogger Manager..
dari
Wall Makeover By Na!!
wowweee... bestnyaaaa!!!

nak join?? klik sini... :)

cara-cara menyertai makeover yang sangat wow!!! ni senang sangat.. 
ni aku copy paste dari blog Nadia.. hihi..

1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na tekan sini.
2. Like facebook fanpage nadiafarahida tekan sini. 
3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall makeover by Na yang korang berkenan untuk buat dekat rumah korang. 
4. Buat 1 entry di blog masing-masing, attachkan sekali design yang korang dah pilih siap-siap dari facebook fanpage Wall makeover by Na tadi dan sambungkan ayat ini, 
" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."

memandangkan rumah aku dalam kawasan Negeri Selangor, secara automatik aku layak join makeover contest ni.. hihi.. (ia termaktub dalam syarat-syarat penyertaan).. hihi..
orang yang duduk di luar kawasan pon boleh join contest ni..
cuma hadiah berbeza sedikit..
sebenarnya, setiap hari aku akan pergi ke kawasan gombak tu.. sebab aku kerja kat sana..
memandangkan rumah yang suami beli ni pulak di kawasan Rawang, jadi aku berulang alik dari Gombak ke Rawang setiap hari.. :)
cuma, sekarang ni aku dalam tempoh cuti bersalin.. hehe.. baru je habis hari..
alhadulillah, badan dah rasa kuat untuk mengemas..

aku dah pon like kedua-dua page..


design yang aku nak hiaskan di dinding rumah ialah
sweet kan?? cuma kalau boleh nk tukar warna biru ni jadi hijau.. tone yang sama.. tak pasti pulak kod dia apa.. huhu.. lebih kurang hijau wall dinding dalam gambar di bawah ni.. kalau dapat tukar la... hihi.. demand lebih plak kan.. hihi

sebenarnya, ada banyak lagi design yang aku berkenan.. 
siap buat shortlisted.. akhirnya, ini yang aku pilih.. hehe.. sebab, sweet kan?? 

ok, finally,

Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana:



hadiah yang sangat best hokay..
"mencari 3 buah rumah di kawasan Kuala Lumpur, Selangor atau Lembah Klang untuk di makeover cantik-cantik dan setiap satu makeover bernilai RM500 yang mana sepenuhnya ditaja oleh Wall makeover by Na! :))"

maksudnya, Nadia tengah mencari 3 buah rumah bertuah yang akan mendapat tajaan makeover bernilai RM500.. Wow!!! giler kentang r... RM500 banyak tu..


Tuah Ayam Nampak di Kaki,
Tuah Manusia, Siapa yang Tahu,
Aku Mencuba Kalau Ade Rezeki,
Dapatlah Dinding Bercorak Baru..

hihi..
pantun empat kerat yang tak seberapa nak kerat..

Terima Kasih Nadia dan Wall Makeover by Na sebab buat contest yang sangat best ni.. :)
Ade rezeki nanti boleh buat lagi.. hihi..
Semakin banyak kita memberi,
Semakin banyak rezeki melimpah ruah..

Doa: Semoga Aku Yang Bertuah.. Amin Ya Rabb

0 chit chat:


up